

Haaga-Helian englanninkielisen restonomitutkinnon suorittaneilla matkailualan ammattilaisilla on ihmisläheinen palveluasenne sekä laaja-alaiset taidot elämystaloudessa. He ovat tulevaisuusorientoituneita moniosaajia, joilla on edellytykset toimia niin Suomessa kuin maailmanlaajuisesti.
Opintojen aikana opiskelijat pääsevät yhdistämään teoriaa ja käytäntöä suunnitellessaan erilaisia liiketoimintaratkaisuja alallaan. Opiskelijat myös pääsevät erikoistumaan ainakin yhteen osa-alueeseen alalla. Hospitality, Tourism and Experience Management -ohjelmasta valmistuvat matkailualan restonomit ovat opinpolullaan kerryttäneet kokemustaan matkailualan liikkeenjohdon parissa erilaisten, niin Suomessa kuin ulkomaillakin suoritettavien projektien ja työharjoitteluiden kautta.
Opinnoissa painottuvat asiakaspalvelutaidot ja asiakaskokemuksen luominen, ja valmistuttuaan opiskelijat ovatkin asiakaspalvelukokemuksen asiantuntijoita. Lisäksi opinnot kehittävät opiskelijoiden tunnetaitoja ja edistävät heidän taitojaan työskennellä yhteistyöhön pohjaavissa asiakas- ja työyhteisöissä.