Lead paragraph
Tarjoamme tutkimusratkaisuja ideointivaiheesta toteutukseen – tuotteiden ja palveluiden myynnin kehittämiseen ja markkinointiin.
Hyödynnämme toteutuksissa Haaga-Helian elämys-, hyvinvointi- ja matkailualan asiantuntijoita. Kokeneet ja ammattitaitoiset tutkijamme ja yliopettajat ovat apunasi liiketoiminnan kehittämisessä. Käytettävissämme on myös Hospitality-kehityspaneeli, joka koostuu alan opiskelijoista ja ammattilaisista
Asiakastutkimukset
Asiakastutkimusten tavoite on lisätä asiakasymmärrystä. Voimme selvittää mm. asiakastyytyväisyyttä ja -kokemusta, suosittelua ja tyytyväisyyttä tuotteisiin ja palveluihin. Tutkimustuloksista saadaan hyviä mittareita toiminnan arvioimiseen ja kehittämisessä.
Bränditutkimukset
Bränditutkimus kertoo, kuinka vahva oma brändisi on markkinoilla ja miten brändiä voidaan kehittää. Tutkimuksen avulla yritysjohto saa ajankohtaista tietoa eri kohderyhmien mielipiteistä, jotka liittyvät tunnettuuteen, käyttökokemuksiin ja brändimielikuviin suhteessa kilpailijoihin.
Hospitality-kehityspaneeli
Vahvista edelläkävijyyttä ja asiakasymmärrystä – ota avuksesi Hospitality-kehityspaneelin asiantuntijat ja opiskelijat. Kehityspaneelista saatavan tiedon avulla voit kehittää ja luoda uusia palvelusisältöjä ravintoloihin, majoitusyrityksiin sekä matkailualalle.
Matkailun tulo- ja työllisyystutkimus
Matkailun tulo- ja työllisyystutkimuksen selvittää matkailun aikaansaamat välittömät ja välilliset tulo- ja työllisyysvaikutukset. Tulosten avulla matkailualan merkitys kohteessa tai alueella tulee näkyväksi. Tuloksia voidaan käyttää mm. yrityksen tai organisaation edunvalvonnassa ja kehittämisestä.
Työntekijäymmärrys
Tutkimus selvittää johtamiseen, perehdytykseen ja esihenkilöosaamiseen liittyviä asioita. Saat tuloksena konkreettisia vinkkejä johtamisen kehittämiseen ja kuvauksen unelmien työnantajasta.
Osaamiskartoitukset
Tutkimuspalvelumme sisältää myös osaamiskartoitukset. Kartoituskyselyllä voidaan selvittää henkilöstön osaamisen yleinen taso, vahvuudet ja kehittämisalueet niin tiimi- kuin organisaatiotasolla. Toteutamme sähköisen myynnin, markkinoinnin ja lähiesihenkilöjohtamisen (leadership-taidot) kartoituksia valmiiden tutkimuskonseptien avulla. Ne toteutetaan itsearviointimenetelmällä, yrityskohtaisesti sovitulla aikataululla.