Tukipyyntöjä voi lähettää Haaga-Helian HelpDeskiin IT-palveluportaalin (Efecte) kautta.
- Kirjaudu palveluun sivuston oikeasta ylälaidasta. Kirjautuessasi sisään valitse "Haaga-Helia SSO".
- Eteen avautuvaan organisaation kirjautumissivuun syötetään Haaga-Helian sähköpostiosoite (opiskelijalla esim. [email protected], henkilökunnalla esim. [email protected]) ja salasana.
Kirjautumisen jälkeen sinut ohjataan Efecten etusivulle, mistä voit luoda uuden tukipyynnön, selata valmiita ratkaisuja, tai käydä läpi aikaisempia luomiasi tukipyyntöjä. Ennen tukipyynnön tekemistä olisi suositeltavaa selata valmiita ratkaisuja, sillä kysymykseesi saattaa löytyä jo kattava vastaus. Ratkaisut-välilehdeltä pääset selaamaan tietokannasta HelpDeskin luomia ratkaisuja ja hakupalkkiin voit syöttää ongelmaasi koskevia avainsanoja, jolloin palvelu ehdottaa niihin sopivia ratkaisuja.