HelpDesk, IT-palvelut

HelpDesk auttaa opiskelijoita arjen kaikissa tietoteknisissä ongelmissa. 

Voit hoitaa asiasi

IT-palveluportaalissa    

Kirjaudu palveluun valitsemalla "Haaga-Helia SSO", klikkaa "Ota yhteyttä"-palstalta "Jätä työpyyntö"-painiketta ja tee työpyynnöllesi sopivat valinnat.

kerro viestissäsi:

  • nimesi
  • opiskelijanumerosi tai käyttäjätunnuksesi
  • yhteystietosi: email-osoite, puhelinnumero ja mahdollinen luokan numero
  • tarkka kuvaus ongelmasta.

Sähköpostitse helpdesk@haaga-helia.fi 

Puhelimitse 0800 97750.
Vain akuutit tapaukset. Ilmainen, kun soittaa Suomesta ja suomalaisen operaattorin liittymästä

Puhelinpäivystysajat opetuksellisena aikana    

  • Ma-ke 8 - 18
  • To 8 - 13 ja 16 - 18
  • Pe 8 - 16

Muina aikoina

  • Ma-ke 9 - 15
  • To 9 - 13
  • Pe 9 - 15

Muilla ajoilla tarkoitetaan tässä muita kuin periodin 1, 2, 4 tai 5 viikko.ja. Katso aikataulu

Sääntöjä ja sopimuksia

IT-palvelut ja HelpDesk
+358 800 97750
helpdesk@haaga-helia.fi