DigiTikkaat-työpaja 2: Asiakaslähtöinen palvelun kehittäminen ja palvelumuotoilu

DigiTikkaat
19
syys
Muu tapahtuma
-

Miten tunnistaa asiakkaan tarpeet ja luoda heille merkityksellinen asiakaskokemus muotoilun menetelmin? Tule kehittämään yrityksesi asiakaskokemusta ja palvelupolkua ohjattuun online-työpajaan.

Palvelumuotoilu antaa avaimet palveluiden asiakaslähtöiseen kehittämiseen liiketoiminnan kannattavuutta unohtamatta. Palvelumuotoilun prosessin ja työkalujen avulla pääset nopeasti käsiksi asiakkaidesi tarpeisiin, sekä palvelusi kehittämiskohtiin. Keskitymme erityisesti asiakkaan profiloinnin, kontaktipisteiden ja palvelupolun merkitykseen asiakaskokemuksen kehittämisessä.

Haaga-Helian DigiTikkaat-hankkeen työpajassa pääset tekemään profilointia ja kuvaamaan asiakkaasi palvelupolkua kriittisiä kontaktipisteitä hyödyntäen. Asiantuntijoina toimivat Haaga-Helian omat asiantuntijat, sekä Itä-Uudenmaan kehitysyhtiö Posintran yrityskehittäjät.

Työpaja järjestetään Zoomin välityksellä. Suosittelemme osallistumaan myös ennen työpajaa 14.9. klo 14-15.30  järjestettävään webinaariin, jotta pääset perehtymään aiheeseen jo ennen työpajaa.

Samansisältöinen työpaja järjestetään myös livenä Pasilassa 14.9. klo 15.45.

Aika: maanantai 19.9.2022 klo 17-19

Paikka: Zoom

Ilmoittautuminen alkaa elokuun alussa ja päättyy työpajapäivän aamuna. Tilaisuus on maksuton.

Ilmoittaudu mukaan 1.8. alkaen!

DigiTikkaat-webinaarisarja on suunnattu itsensä työllistäjille, freelancereille ja kevytyrittäjille, jotka tekevät tai suunnittelevat tekevänsä digitaalista liiketoimintaa Uudenmaan tai Päijät-Hämeen alueella.

DigiTikkaat-hanketta rahoittaa Euroopan sosiaalirahasto (ESR) osana Euroopan unionin Covid-19 -pandemian johdosta toteuttamia toimia.