DigiTikkaat-työpaja 1: Asiakaslähtöinen palvelun kehittäminen ja palvelumuotoilu

DigiTikkaat
14
syys
Muu tapahtuma
-

Miten tunnistaa asiakkaan tarpeet ja luoda heille merkityksellinen asiakaskokemus muotoilun menetelmin? Tule kehittämään yrityksesi asiakaskokemusta ja palvelupolkua ohjattuun live-työpajaan.

Palvelumuotoilu antaa avaimet palveluiden asiakaslähtöiseen kehittämiseen liiketoiminnan kannattavuutta unohtamatta. Palvelumuotoilun prosessin ja työkalujen avulla pääset nopeasti käsiksi asiakkaidesi tarpeisiin, sekä palvelusi kehittämiskohtiin. Keskitymme erityisesti asiakkaan profiloinnin, kontaktipisteiden ja palvelupolun merkitykseen asiakaskokemuksen kehittämisessä.

Haaga-Helian DigiTikkaat-hankkeen työpajassa pääset tekemään profilointia ja kuvaamaan asiakkaasi palvelupolkua kriittisiä kontaktipisteitä hyödyntäen. Asiantuntijoina toimivat Haaga-Helian omat asiantuntijat, sekä Itä-Uudenmaan kehitysyhtiö Posintran yrityskehittäjät.

Työpaja järjestetään Haaga-Helian Pasilan kampuksella. Suosittelemme osallistumaan myös ennen työpajaa 14.9. klo 14-15.30  järjestettävälle luennolle Pasilan kampuksella, jotta pääset perehtymään aiheeseen jo ennen työpajaa.

Tämän 14.9. järjestettävän live-työpajan lisäksi järjestämme samansisältöisen Zoom-työpajan 19.9.2022.

Aika: keskiviikko 14.9.2022 klo 15.45-17.30

Paikka: Pasilan kampus, Ratapihantie 13, 00520 Helsinki

Ilmoittautuminen alkaa elokuun alussa ja päättyy työpajapäivän aamuna. Tilaisuus on maksuton.

Ilmoittaudu mukaan 1.8. alkaen!

DigiTikkaat-webinaarisarja on suunnattu itsensä työllistäjille, freelancereille ja kevytyrittäjille, jotka tekevät tai suunnittelevat tekevänsä digitaalista liiketoimintaa Uudenmaan tai Päijät-Hämeen alueella.

DigiTikkaat-hanketta rahoittaa Euroopan sosiaalirahasto (ESR) osana Euroopan unionin Covid-19 -pandemian johdosta toteuttamia toimia.