Lead paragraph
The Box luo moniaistisia elämyksiä hyödyntämällä 3D-videokuvaa, monipuolista äänimaisemaa, lavasteita ja tuoksumarkkinoinnin tekniikoita.
The Boxin avulla immersoidut eli uppoudut toiseen todellisuuteen; koet spontaanin illallisen Venetsiassa, nautit saariston rauhasta meren äärellä tai astut Joulupukin pajaan siirtymättä fyysisesti paikasta toiseen.
The Box -konseptia käytettiin Tokion Olympialaisten yhteyteen rakennetussa Metsä Paviljongissa ja World Winter Sports Expossa Pekingissä ja Dubai World Expo 2020 Suomi-paviljongissa. Se palkittiin Pro 2018 - vuoden innovaationa.
Mihin the Box soveltuu?
- Tapahtumiin
The Box elävöittää tapahtumasi. Mahdollisuuksia on rajattomasti. Voimme rakentaa pysyvän tai pop-up-tilan räätälöitynä tarpeesi mukaan. - Moniaistiseen tilojen visualisointiin
Yllätä asiakkaasi uudistamalla tilasi ketterästi virtuaalisin keinoin. The Box on havainnollistava keino sisustussuunniteluun ja tekniseen visualisointiin. - Markkinointiin
Kerro yrityksesi tarina yhdistämällä visuaalinen elämys kaikkiin aisteihin. The Boxia on hyödynnetty luovasti matkailukohteiden ja palveluiden markkinoinnissa.
Keinot
- Rikastettu todellisuus
Virtuaalitodellisuuden (VR) ja lisätyn todellisuuden (AR) parhaita oppeja seuraten luomme täysin uudenlaisia sekoitetun todellisuuden (MRE) tiloja. - Aistimarkkinointi
Hyödynnämme 3D-kuvaa, monipuolista äänimaisemaa, lavasteita ja tuoksumarkkinoinnin tekniikoita. - Palvelumuotoilu
The Boxin avulla visualisoimme palvelumaisemaa ja kokeilemme sen toimivuutta vaivattomasti.
Luo uudenlaisia elämyksiä
”Ajatus sekoitetun todellisuuden tuomisesta osaksi palveluelinkeinoa on kiehtova. Sellaiset ihmiset, jotka eivät vammautumisen vuoksi pääse koskaan vaikkapa riippuliitämään tai Alpeille, voivat näin kokea aidon riippuliitoalppielämyksen”
- Pasi Tuominen