Olemme Haaga-Heliassa luoneet uudenlaisia oppimistiloja, joissa kohtaavat opiskelijoiden tuoreet ja luovat ideat, opettajien oman alansa huippuasiantuntemus sekä projektiammattilaisten vuosien kokemus erilaisten tutkimushankkeiden läpiviennistä. Ostopolkujen kehittämisen lisäksi laboratorioympäristöt tarjoavat menetelmiä kehittää vuorovaikutustaitoja ostaja-myyjä kohtaamisissa.
Myyntityön tutkimusta tehdään Haaga-Heliassa muun muassa Interaction & Emotion -oppimisympäristössä, jonka modernin teknologian avulla on mahdollista tarkkailla muun muassa myyntityöhön osallistuvien osapuolten tunnekokemuksia ja huomion suuntautumista.
Opiskelijoille oppimisympäristöt tarjoavat työelämälähtöisiä oppimiskokemuksia, joissa opiskelijat pääsevät tekemään monenlaisia opintoihinsa liittyviä käytännön harjoitteita ja projekti- ja lopputöitä. Esimerkiksi. Sales & eCom Labissä tutkimme, miten tehostaa myyntiä kehittämällä asiakkaan digitaalisia ostopolkuja.