Piirroskuvassa ihmisen pää ja logoja

PATA

Pata-hankkeessa tutkitaan myyjän ja ostajan välisen vuorovaikutuksen kehittämistä asiakaskokemuksen parantamiseksi.

Kehitämme datapohjaisia malleja hyödyntämällä tekoälyä ja aikaisempaa asiakasdataa. Tutkimme myyjien kommunikaatiota ja tunnetaitoja parantaaksemme heidän asiakaskohtaamisen taitojaan ja löytääksemme jokaiselle asiakkaalle parhaan mahdollisen myyjän.

Datan avulla voimme myös kohdentaa erityisiä myyntikampanjoita potentiaalisiin ostajiin sekä saada tietoa asiakasprofiloinnista, kuten kannattavuudesta, sitoutumisesta ja edelläkävijyydestä, mikä vaikuttaa myynnin suuntaamiseen ja kohdentamiseen.

PATA - AI-enabled customer experience

Kumppanit: Turun yliopisto, Telia, Rainmaker, Helen, Fastems, 3StepIT ja LeanLab

Kesto: 2024–2026

Projektipäällikkö: Joona Mäntyvaara

Rahoitus: Business Finland

Ota yhteyttä
Joona
Mäntyvaara
vieraileva työelämäyliopettaja
+358 294471187
joona.mantyvaara@haaga-helia.fi