Olet täällä

Ostokäyttäytyminen digiajassa

Ostokäyttäytyminen digiajassa

Digitalisaatio on työelämän megatrendi, joka luo uusia haasteita ja osaamisvaatimuksia myynnin ja markkinoinnin ammattilaisille.  Miten myyjän tulisi huomioida digitalisoitunut ostokäyttäytyminen? Osaatko valmistautua myyntitilanteisiin muuttuneessa maailmassa?

Tässä koulutuksessa opit, miten ostokäyttäytyminen on muuttunut ja miten voit hyödyntää tätä tietoa oman myyntitapasi kehittämisessä. Koulutus koostuu digiajan ostokäyttäytymistä käsittelevästä webinaarista sekä kaksiosaisesta työpajasta.

Työpajan ensimmäisessä osassa käsitellään digiajan myyntityötä asiakaskäyttäytymisen muutoksen näkökulmasta ja pohditaan, millaista myynnin ja markkinoinnin yhteistyön tulisi olla asiakashankinnassa. Toisessa osassa käsitellään digiajan asiakkaan tapaa arvottaa tuotteita ja palveluita sekä sen vaikutuksia myyntityöhön.

KOULUTUKSEN SISÄLTÖ

Webinaari: Ostokäyttäytyminen digiajassa, 30 minuuttia

Kouluttaja: Heidi Kock
 

Työpajat: Ostokäyttäytymisen murros ja digiajan myyntityö

  1. Ostokäyttäytymisen murros – Mikä avuksi, kun vanha myyntitapa ei enää toimi?, 3 h

Kouluttaja: Heidi Kock
 

  1. Miten tuotat arvoa asiakkaalle hänen ostopolullaan?, 3 h

Kouluttaja Heidi Kock

 

Ajankohta ja hinta

Sopimuksen mukaan.

Ota yhteyttä ja kysy lisää!