Olet täällä

5 keinoa saada verkkokauppa kannattamaan

5 keinoa saada verkkokauppa kannattamaan

Koulutuksen sisältö

Asiakkaiden ostaminen tapahtuu yhä enemmän digitaalisissa kanavissa. Erityisesti verkkokauppa on kasvanut viime vuosina merkittävästi. Haaga-Helian eComLab -ympäristö tarjoaa puitteet verkkokaupan kehittämiselle ainutlaatuisessa, innovatiivisessa sähköisen kaupankäynnin laboratoriossa. Keskitymme asiakaskokemuksen parantamiseen, myynnin kasvattamiseen ja verkkokauppojen kansainvälistymiseen.

Teemat

  • Verkkokauppa liiketoimintamallina ja jakelukanavana
  • Verkkokaupan perusta: kysyntä ja markkinat
  • Toiminnalliset ratkaisut ja asiakaspolut kaupassa
    • Kaupan rakenne
    • Tuoteinformaatio
    • Löytääkö asiakas haluamansa tuotteen vaivattomasti?
  • Verkkokaupan markkinointi ja globaalit markkinat
    • Markkinoinnin digi- ja muut välineet
    • globaalit mahdollisuudet – globaali kilpailu

Kouluttaja

Marko Mäki. Marko on koulutukseltaan kauppatieteiden lisensiaatti. Osaamisalueina hänellä ovat markkinointi, palveluliiketoiminta sekä asiakaspalvelun kehittäminen. Hän on työskennellyt myös markkinatutkijana ja konsulttina.

Aika ja paikka

Aika: Torstaina 21.11. klo 12.00-16.00.
Paikka: Haaga-Helian Pasilan toimipiste, Ratapihantie 13, 00520 Helsinki.  

Hinta ja ilmoittautuminen

Koulutuksen hinta on 156 € (+ ALV 24% = 193,44 €). Hinta sisältää koulutuksen sekä koulutusmateriaalin.

lmoittaudu

Ilmoittautuminen on sitova. Koulutus toteutetaan, mikäli ilmoittautuneita on tarvittava määrä; vahvistamme toteutumisen sähköpostitse viimeistään noin kahta viikkoa ennen koulutusta. Osallistumisen voi peruuttaa kuluitta ennen Haaga-Helian vahvistussähköpostia. Peruutuksen tapahtuessa vahvistuspäätöksen jälkeen veloitamme 50% koulutuksen hinnasta. Mikäli koulutusta ei peruuteta, veloitamme koulutuksen koko hinnan.

Ota yhteyttä ja kysy lisää!