
Kuvaus: Tämä opintojakso perehdyttää sinut markkinoinnin perusteisiin ja rooliin vastuullisessa liiketoiminnassa. Opit tunnistamaan kuluttajien käyttäytymisen merkityksen tuotteiden ja palveluiden suunnittelun lähtökohtana. Ymmärrät asiakaskeskeisyyden merkityksen sekä brändien ja asiakassuhteiden arvon yritykselle. Markkinointiosaaminen on tärkeää, sillä sitä tarvitaan yrityksen kaikissa toiminnoissa.
Tarkempi kurssikuvaus opinto-oppaassa.
Ilmoittautuminen: 15.8.2022 klo 23.59 asti
Toteutus: 4 lähikoulutuspäivää (Haagan kampus, Pajuniityntie 11)
Lähikoulutuspäivät:
5.9 klo 14.00–16.45
26.9 klo 14.00–16.45
31.10 klo 14.00–16.45
21.11 klo 14.00–16.45