Olet täällä

Strateginen brändin kehittäminen

Strateginen brändin kehittäminen

Kahden päivän intensiivivalmennus sopii sinulle, joka olet juuri aloittanut uusissa tehtävissä tai muuten kaipaat päivitystä ammatilliseen osaamiseesi brändin kehittämisessä. Asemasi yrityksessä tai organisaatiossa voi olla esimerkiksi brändi,- tuote- tai markkinointiassistentti tai aloitteleva brändi- tai tuotepäällikkö.

Koulutuksen sisältö

Intensiivikoulutuksessa käydään läpi brändin strategisen, pitkäjänteisen kehittämisen edellytyksiä ja keskeisiä vaiheita ja tämän jälkeen paneudutaan varsinaisiin brändin rakentamisen taktisiin keinoihin. Koulutuksessa huomioidaan kuluttaja- ja b2b-markkinat niin fyysisten tuotteiden kuin palvelujenkin näkökulmista ja kansainväliset markkinat.

Koulutuksesta hyödyt:

  • oivaltamalla pitkäjänteisen ja strategisen brändin rakentamisen ja kehittämisen edellytyksiä
    • näkökulmina mm. segmentointi, kohdentaminen, positiointi, brändipersoona (identiteetti), bränditarinan hyödyntäminen, brändipääoma ja sen mittaaminen
  • ymmärtämällä integroitujen markkinointitoimenpiteiden tärkeyden taktisissa keinoissa
  • sisäistämällä ohjeistusten ja manuaalien tärkeyden markkinointitoimenpiteiden suunnittelussa ja toteutuksessa
    • design manuaalit/visuaalisen ilmeen ohjeistukset, asiakaskokemus- ja palvelumanuaalit sisäiseen ja yhteistyökumppaneiden käyttöön

Intensiivivalmennus on vuorovaikutteinen ja toiminallinen. Aihealueisiin johdatellaan alustuksin ja esimerkein, jonka jälkeen jatketaan pari- tai pienryhmätyöskentelyllä. Lopuksi pienryhmätyöskentelyn tuotokset käydään yhdessä läpi.

Kenelle

Valmennus sopii sinulle, joka olet juuri aloittanut uusissa tehtävissä brändin kehittämisen parissa tai muuten kaipaat ammatillisten valmiuksiesi ja osaamisesi päivittämistä ja monipuolistamista. Tehtävänimikkeesi voi olla esimerkiksi brändi-, tuote- tai markkinointiassistentti tai aloitteleva brändi- tai tuotepäällikkö.

Kouluttaja

Kouluttajana toimii KTM Leena Korttilalli. Leena on toiminut Haaga-Heliassa kansainvälisen markkinoinnin lehtorina yli kymmenen vuoden ajan. Lisäksi hän on työskennellyt mm. suomalaisen pörssiyhtiön brändimarkkinoinnissa ja osallistunut brändistrategian ja -ohjeistuksen kehitystyöhön ja jalkautukseen. Leena ohjaa sekä suomen- että englanninkielisten koulutusohjelmien opintojaksoja. Hän on myös ohjannut Haaga-Helian tutkintokoulutuksia Maltalla ja Meksikossa.

Aika ja paikka

Aika: Keskiviikkona 11.11. klo 9-16 ja ke 18.11. klo 9-16. HUOM. Koulutus voidaan tarvittaessa järjestää virtuaalisena, mikäli tilanne niin vaatii.

Paikka: Haaga-Helia ammattikorkeakoulu, Pasila, Ratapihantie 13, Helsinki.

Hinta ja ilmoittautuminen

570 € / osallistuja (+ ALV 24 %). Koulutuksen hinta sisältää lähiopetuksen, materiaalin, ohjauksen ja palautteen.

Ilmoittautuminen on sitova.

Koulutus toteutetaan, mikäli ilmoittautuneita on tarvittava määrä. Vahvistamme koulutuksen toteutumisen viimeistään 14 vuorokautta ennen koulutuksen alkua. Koulutus laskutetaan yhdessä erässä ennen koulutuksen alkua. Osallistumisen voi peruuttaa kuluitta 14 vuorokautta ennen koulutuksen alkua. Peruutuksen tapahtuessa alle 14 vuorokautta ennen koulutuksen aloitusta, veloitamme 50% koulutuksen hinnasta. Mikäli koulutusta ei peruuteta lainkaan, veloitamme koko koulutuksen hinnan.

Koulutus voidaan toteuttaa myös yrityskohtaisena toteutuksena. Kysy tarjousta tiimi-/yrityskohtaisista valmennuksista.

Ota yhteyttä ja kysy lisää!