Palvelumuotoilun perusteet

Lab8 Service Design

Tutustu palvelumuotoilun periaatteisiin ja työkaluihin yhden päivän intensiivisessä valmennuksessa.

Koulutuksessa opit ymmärtämään, mitä palvelumuotoilulla tarkoitetaan, millainen on palvelumuotoiluprosessi ja mitkä ovat asiakaslähtöisen kehittämisen periaatteet. Saat myös käsityksen palvelumuotoilun keskeisimmistä menetelmistä ja työkaluista sekä ymmärrät, kuinka palvelumuotoilua voi hyödyntää omassa organisaatiossasi.

Koulutus on tarkoitettu palvelumuotoilusta ja asiakaslähtöisestä kehittämisestä kiinnostuneille henkilöille toimialasta tai organisaation koosta riippumatta. Osallistujalla ei tarvitse olla aikaisempaa kokemusta tai tietoa palvelumuotoilusta

Sisältö

  • Asiakaslähtöinen palveluiden kehittäminen
  • Asiakasymmärryksen kerääminen
  • Palvelumuotoilun työvälineet
  • Prototyyppien kehittäminen
  • Käyttäjäkokemuksen mallintaminen

Kesto: 1 päivä
Osallistujat: 5-20 
Kouluttajat: SDN:n sertifioimat palvelumuotoilukouluttajat

Lue lisää LAB8:n palvelumuotoilusta
Ota yhteyttä
Marika
Alhonen
lehtori
+358 294471560
Marika.Alhonen@haaga-helia.fi