

Tarjoamme tutkimusratkaisuja ideointivaiheesta toteutukseen – tuotteiden ja palveluiden myynnin kehittämiseen ja markkinointiin.
Hyödynnämme toteutuksissa Haaga-Helian elämys-, hyvinvointi ja matkailualan asiantuntijoita. Kokeneet ja ammattitaitoiset tutkijamme ja yliopettajat ovat apunasi liiketoiminnan kehittämisessä. Käytettävissämme on myös Hospitality-kehityspaneeli, joka koostuu alan opiskelijoista ja ammattilaisista
Asiakastutkimusten tavoite on lisätä asiakasymmärrystä. Voimme selvittää mm. asiakastyytyväisyyttä ja -kokemusta, suosittelua ja tyytyväisyyttä tuotteisiin ja palveluihin. Tutkimustuloksista saadaan hyviä mittareita toiminnan arvioimiseen ja kehittämisessä.
Bränditutkimus kertoo, kuinka vahva oma brändisi on markkinoilla ja miten brändiä voidaan kehittää. Tutkimuksen avulla yritysjohto saa ajankohtaista tietoa eri kohderyhmien mielipiteistä, jotka liittyvät tunnettuuteen, käyttökokemuksiin ja brändimielikuviin suhteessa kilpailijoihin.
Vahvista edelläkävijyyttä ja asiakasymmärrystä – ota avuksesi Hospitality-kehityspaneelin asiantuntijat ja opiskelijat. Kehityspaneelista saatavan tiedon avulla voit kehittää ja luoda uusia palvelusisältöjä ravintoloihin, majoitusyrityksiin sekä matkailualalle.
Matkailun tulo- ja työllisyystutkimuksen selvittää matkailun aikaansaamat välittömät ja välilliset tulo- ja työllisyysvaikutukset. Tulosten avulla matkailualan merkitys kohteessa tai alueella tulee näkyväksi. Tuloksia voidaan käyttää mm. yrityksen tai organisaation edunvalvonnassa ja kehittämisestä.