Olet täällä

Digitekijä Fast Track -erikoistumiskoulutus

Digitekijä Fast Track -erikoistumiskoulutus

Digitekijä Fast Track -erikoistumiskoulutuksessa tulet digitaalisen liiketoiminnan ja verkkokaupan huipuksi joustavasti työn ohessa. Haku on auki 20.5. – 25.8.2019.

Erikoistumiskoulutus toteutetaan Haaga-Helian, Laurean ja Metropolian yhteistyönä ja se on opetus- ja kulttuuriministeriön tukemaa.

KENELLE

Koulutus on suunnattu jo työelämässä toimineille soveltuvan korkeakoulututkinnon omaaville henkilöille, jotka toimivat nyt tai tulevaisuudessa verkkokaupan ja verkossa myymisen tai digitaalisen liiketoiminnan kehittämisen parissa.

HYÖTY OPISKELIJALLE

Opit käytännön case-työskentelyn kautta parhaiden ammattilaisten ohjauksessa digitaalisuudesta laaja-alaisesti. Koulutus antaa valmiuksia digitaalisen liiketoiminnan kehittämiseen etenkin myynnin ja markkinoinnin näkökulmasta. Koulutuksen aihealueisiin sisältyy strateginen muutosjohtaminen, digitaalisuus palveluliiketoiminnassa, asiakaslähtöiset kehittämismenetelmät ja verkkokaupan menestystekijät. Osana koulutusta on mahdollista suorittaa HubSpot, Google Ads ja Google Analytics -sertifikaatit.

Koulutus on 30 opintopisteen laajuinen ja koostuu moduuleista, joita voi anoa hyväksiluettavaksi YAMK-opintoihin Haaga-Heliassa, Metropoliassa tai Laureassa..

HYÖTY YRITYKSELLE

Koulutuksen aikana työntekijänne pystyy syventämään digitaalista osaamistaan ja jatkossa vaikuttamaan yrityksen verkkomyynnin kehittämiseen. Tavoitteena on tukea oppimista ja osaamista ja tarjota työkaluja liittyen verkkomyynnin kasvattamiseen.

MODUULIT JA AIKATAULU

Koulutus järjestetään 27.9.2019 – 12.6.2020 välisenä aikana ja sisältää 30 opintopisteen laajuisen kokonaisuuden, johon sisältyy 12 lähityöskentelypäivää sekä etätyönä tehtäviä harjoituksia.

Lisätietoa koulutuksen sisällöstä.

Lähipäivät järjestetään perjantaisin klo 9.30 - 16 seuraavasti:

  • 27.9. ja 11.10.2019: Strateginen muutosjohtaminen digiajassa
  • 8.11. ja 29.11.2019: Asiakaskokemuksen kehittäminen
  • 13.12.2019 ja 17.1.2020: Asiakashankinta digitaalisissa kanavissa
  • 31.1. ja 6.3.2020: Verkkokaupan menestyksen kulmakivet
  • 20.3. ja 17.4.2020: Markkinoinnin ja myynnin digitaaliset prosessit ja työkalut
  • 8.5. ja 29.5.2020: Mittaus ja seuranta digitaalisissa markkinointikanavissa

Lähipäivät järjestetään Haaga-Helian Pasilan kampuksella, Ratapihantie 13, 00520 Helsinki.

KOULUTTAJAT

Kurssin vetäjinä toimivat digitaalisen liiketoiminnan ja verkkokaupan kokemusta omaavat huippuohjaajat:

  • Jarmo Sarkkinen, Haaga-Helia ammattikorkeakoulu
  • Pia Hellman, Metropolia Ammattikorkeakoulu
  • Pirjo Elo, Metropolia Ammattikorkeakoulu
  • Miika Malinen, Woolman Oy
  • Eija Lipasti, Laurea-ammattikorkeakoulu

HINNAT JA ILMOITTAUTUMINEN

Koulutuksen hinta on 950 € (alv 0 %). Koulutusmaksu maksetaan yhdessä erässä opiskelupaikan vastaanottamisen jälkeen.

Koulutukseen voivat hakea ne, joilla on soveltuva alempi tai ylempi korkeakoulututkinto. Koulutus toteutetaan suomeksi, mutta suuri osa materiaalista on englanninkielistä.

Hakukelpoiset hakijat valitaan ilmoittautumisjärjestyksessä. Valinta tehdään hakuajan päättymisen jälkeen, viimeistään 30.8.2019. Kaikille hakijoille ilmoitetaan valinnasta sähköpostilla. Valittujen tulee ottaa opiskelupaikka sitovasti vastaan viimeistään 8.9.2019. 

Koulutukseen mahtuu mukaan yhteensä 45 opiskelijaa (15 opiskelijaa/ amk). Koulutus on saman sisältöinen riippumatta siitä, mihin ammattikorkeakouluun opiskelupaikka on myönnetty.

Ilmoittautuminen:

Lisätietoa koulutuksesta: Haaga-Helia, Tuuli Itkonen,  tuuli.itkonen(at)haaga-helia.fi

Haaga-Helia logoLaureaMetropolia

Haaga-Helia, Metropolia ja Laurea ammattikorkeakoulut järjestävät yhdessä yrityksille ja yritysten työntekijöille suunnatun

Digitaalisen liiketoiminnan

”DIGITEKIJÄ FAST TRACK”- erikoistumiskoulutuksen