Haussa uusi ura digimarkkinoinnin ja -myynnin parissa?
Hae nyt maksuttomaan Digiosaaja-koulutukseen!
Opit käytännön työskentelyn kautta parhaiden ammattilaisten ohjauksessa digitaalisuudesta laaja-alaisesti. Koulutusmoduulit sisältävät kokonaisuuksia liittyen digitaalisiin aihealueisiin kuten strateginen muutosjohtaminen, digitaalisuus palveluliiketoiminnassa, asiakaslähtöiset kehittämismenetelmät ja verkkokaupan menestyksen kulmakivet. Lisäksi suoritat osana koulutusta HubSpot, Google Ads ja Google Analytics -sertifikaatit.
Koulutus on suunnattu jo työelämässä toimineille toisen asteen tutkinnon (yo, merkonomi tms.) omaaville henkilöille, jotka toimivat nyt tai haluavat tulevaisuudessa toimia verkkokaupan ja verkossa myymisen tai digitaalisen liiketoiminnan kehittämisen parissa. Tavoitteena on tukea oppimista ja osaamista sekä tarjota työkaluja liittyen verkkomyynnin kasvattamiseen.
Kokonaisuus on 60 opintopisteen alemman korkeakoulututkinnon tasoinen modulaarinen yhden vuoden kestävä koulutuskokonaisuus, joka tukee laajasti niin yritysten kuin julkishallinnonkin tarvetta kehittää digitaalista liiketalousosaamista (kuten asiakkuuksien hallintaa, viestintää, asiakaspalvelua, verkkokauppaa ja myyntiä).
Koulutuksessa suoritettuja opintopisteitä voi anoa hyväksyttäväksi esimerkiksi tradenomitutkintoon. Tradenomin opiskelupaikan saaminen avoimen väylän kautta edellyttää koulutuksen suorittamista hyvin arvosanoin. Tutkinto-opiskelijaksi pääsystä päättävät ammattikorkeakoulujen tutkintokoulutuksen edustajat vapaana olevien tutkinto-opiskelijapaikkojen vuotuisesta määrästä riippuen.
Koulutus järjestetään 1.1.2019-31.12.2019 välisenä aikana ja sisältää 60 opintopisteen laajuisen kokonaisuuden, johon sisältyy muutamia lähityöskentelypäiviä ( n. 1 per kk) sekä etätyönä tehtäviä harjoituksia. Suurin osa opinnoista muodostuu verkkokursseista.
Koulutus on Haaga-Helia ammattikorkeakoulun, Metropolia Ammattikorkeakoulun ja Laurea-ammattikorkeakoulun yhteistoteutus. Kukin ammattikorkeakoulu on vetovastuussa kahdesta 10 opintopisteen moduulista. Koulutuksen koordioinnista vastaa Haaga-Helia amattikorkeakoulu.
Lähipäivät järjestetään Haaga-Helian Pasilan kampuksella, Ratapihantie 13, 00520 Helsinki.
Koulutus muodostuu 10 eri moduulista joissa käsitellään digitaalisen ympäristön strategista muutosjohtamista, digitaalisuutta palveluliiketoiminnassa, käydään läpi asiakaslähtöisiä kehittämismenetelmiä, verkkokaupan menestyksen kulmakiviä sekä verkkomarkkinoinnin ja myynnin ratkaisuja ja työkaluja.
Koulutuskokonaisuudessa on myös mahdollisuus toteuttaa myynnin ja markkinoinnin keskeisiä työkalusertifikaatteja, jotka helpottavat työllistymistä (esim. Google Ads, Google Analytics ja HubSpotin sertifikaatit).
Kurssin vetäjinä toimivat digitaalisen liiketoiminnan ja verkkokaupan kokemusta omaavat huippuohjaajat:
Koulutukseen mahtuu mukaan 45 opiskelijaa. Kaikki opiskelijat kirjataan Haaga-Helian opiskelijoiksi.
Koulutus on täysin opetus- ja kulttuuriministeriön tukemaa, eli opiskelijalle ilmaista.
Koulutuksen suorittaminen edellyttää kannettavaa tietokonetta sekä toimivaa verkkoyhteyttä, sillä koulutus perustuu digitaalisiin sisältöihin.
HAKUAIKA ON PÄÄTTYNYT. KIITOS HAKIJOILLE.
Hakijat pisteytetään sekä työkokemuksen, että koulumenestyksen perusteella.
Lue lisää hakijoiden pisteytyksestä.
Kaikille hakijoille ilmoitetaan valinnasta viimeistään 5.12.2018 sähköpostilla. Valittujen tulee ottaa opiskelupaikka sitovasti vastaan viimeistään 15.12.2018.
Ensimmäinen lähiopetuspäivä on perjantaina 25.1.2018 Haaga-Heliassa Pasilassa.
Lisätietoa koulutuksesta: Tuuli Itkonen, tuuli.itkonen(at)haaga-helia.fi