
Kuvaus: Tämän opintojakson myötä pysytyt paremmin hyödyntämään yrityksesi asiakaspotentiaalia ja kehittämään palvelua! Opit ymmärtämään elämyshakuista asiakasta ja tunnistamaan erilaisia asiakkuuksia palvelumuotoilun profiloinnin avulla.
Tämän opintojakson suorittanut opiskelija hahmottaa hotelli- ja ravintolaelinkeinon osana matkailuklusteria sekä alan erilaisia liiketoimintamalleja. Osaa asiakasprofilointia hyödyntäen määrittää erilaisia asiakassegmenttejä. Ymmärtää tiedolla johtamisen ja kulttuurin merkityksen asiakasymmärryksessä. Osaa hyödyntää vieraanvaraisuuden ja palveluosaamisen periaatteet liiketoiminnassa. Tunnistaa kuluttajakäyttäytymiseen ja palveluliiketoimintaan vaikuttavia trendejä.
Tarkempi kurssikuvaus opinto-oppaassa.
Ilmoittautuminen: 15.9.2022 klo 23.59 asti
Toteutus: 3 lähikoulutuspäivää (Haagan kampus, Pajuniityntie 11)
Lähikoulutuspäivät:
22.9 klo 11.00–17.00
27.9 klo 14.00–17.00
28.9 klo 14.00–17.00