Digimarkkinointi nyt ja tulevaisuudessa

Missä digikanavissa asiakkaasi liikkuvat? Mihin kanaviin kannattaa panostaa? Mitkä asiat vaikuttavat hakukonetuloksiin? Digimarkkinointikoulutus tarjoaa yrityksille käytännönläheisiä työkaluja omien ja maksettujen digikanavien tehokkaampaan hyödyntämiseen osana yrityksen liiketoimintaa.
Alustatalouden pelisäännöt ja digitaaliset markkinointikanavat ovat jatkuvassa murroksessa. Samalla yrityksen tulisi kyetä tekemään pitkäjänteisiä strategisia valintoja tehokkaiden digimarkkinoinnin toimenpiteiden toteuttamiseksi. Myös asiakkaiden tarpeet ja ostopolut muuttuvat jatkuvasti. Uusien asiakasryhmien tavoittaminen ja sitouttaminen verkossa vaatii laaja-alaista digitaalisen ympäristön ymmärrystä.
Digimarkkinointikoulutus tarjoaa käytännön työkaluja niin yrityksen digimarkkinoinnin strategisen suunnittelun kuin jokapäiväiseen toteuttamiseenkin. Se parantaa osallistujien osaamista digitaalisesta toimintaympäristöstä sekä lisää ymmärrystä yrityksen omien digikanavien roolista osana tuloksellista liiketoimintaa ja asiakaskokemuksen kehittämistä.
Koulutuksessa on ennakkotehtävä, jolla kartoitetaan yrityksen digikanavien ja digiosaamisen nykytilaa. Koulutuspäivän aikana pureudutaan yrityksen omien digikanavien ja maksetun digimarkkinoinnin tulokselliseen kehittämiseen.
Koulutuksen sisältö
- Inbound-markkinointi
- Verkkosivuston kehittäminen
- Hakukoneoptimointi
- Googlen työkalut
- Sosiaalinen media
- Sisältömarkkinointi
- Analytiikkatyökalut
Kenelle?
Koulutus on tarkoitettu yritysten digitaalisen myynnin, markkinoinnin ja asiakaspalvelun parissa työskenteleville ammattilaisille, joiden toimenkuva vaatii hyvää digikanavien ja -markkinoinnin tuntemusta, ymmärrystä niiden hyödyntämisestä yrityksen liiketoiminnassa sekä käytännön osaamista kanavien ylläpidosta ja sisällöntuotannosta.
Kouluttaja
Digitaalisen median ja markkinoinnin ammattilainen Johanna Mäkeläinen. Johannalla on 20 vuoden osaaminen digitaalisen median parista. Hän on vetänyt lukuisia digi- ja some-koulutuksia käytännönläheisellä tyylillään. Johanna valmentaa myös startup-yrityksiä sekä toimii pellillistämisen ja XR-teknologian asiantuntijana TKI-hankkeissa. Koulutukseltaan Johanna on M.A. Digital Media.
Yrityskohtaisissa räätälöidyissä tarjouspyynnöissä otathan yhteyttä alla olevan yhteydenottolomakkeen kautta, kiitos.
Koulutus toteutetaan, mikäli ilmoittautuneita on tarvittava määrä. Vahvistamme koulutuksen toteutumisen ennen koulutuksen alkua. Koulutus laskutetaan yhdessä erässä ennen koulutuksen alkua. Osallistumisen voi peruuttaa kuluitta 14 vuorokautta ennen koulutuksen alkua. Peruutuksen tapahtuessa alle 14 vuorokautta ennen koulutuksen aloitusta veloitamme 50% koulutuksen hinnasta. Mikäli koulutusta ei peruta lainkaan, veloitamme koko koulutuksen hinnan.
Aika, paikka ja hinta
6.9.2023 klo 9-16.
Koulutus toteutetaan lähikoulutuksena Haaga-Helia ammattikorkeakoulussa Pasilan kampuksella osoitteessa Ratapihantie 13, Helsinki.
Koulutuksen hinta sisältäen yhden koulutuspäivän on 440 eur + alv 24% Hinta sisältää koulutuksen, materiaalit, aamu- ja iltapäiväkahvit sekä lounaan.
Viimeinen ilmoittautumispäivä: 26.8.2023