Digitaalisen palvelun käyttäjäkokemus, 5 op
Tällä opintojaksolla opit kehittämään parempia digitaalisia palveluita tuomalla käyttäjän äänen mukaan palvelukehitykseen. Tuotteen tai palvelun käyttäjälle syntyvä positiivinen kokemus on liiketoiminnan yksi tärkeimmistä menestystekijöistä. Hyvä käyttäjäkokemus innostaa ja sitouttaa palvelun käyttöön. Käytännönläheisissä harjoituksissa keräät ja analysoit käyttäjätietoa ja hyödynnät sitä suunnittelutyössä myönteisten käyttäjäkokemusten mahdollistamiseksi. Samalla opit kohtaamaan käyttäjiä ja olemaan vuorovaikutuksessa heidän kanssaan.
Koulutuksen tiedot
Ilmoittaudu avoimen ammattikorkeakoulun opintoihin ilmoittautumisjärjestelmässämme. Opintoihin ei ole pohjakoulutusvaatimuksia. Ilmoittautuminen on sitova ja opiskelijat hyväksytään mukaan ilmoittautumisjärjestyksessä. Jos sinua kiinnostava opinto on täynnä, voit ilmoittautua jonoon.