Asiakasymmärrys ja markkinointi (NÄYTTÖ), 5 op
Tämä opintojakso perehdyttää sinut markkinoinnin perusteisiin ja rooliin vastuullisessa liiketoiminnassa. Opit tunnistamaan kuluttajien käyttäytymisen merkityksen tuotteiden ja palveluiden suunnittelun lähtökohtana. Ymmärrät asiakaskeskeisyyden merkityksen sekä brändien ja asiakassuhteiden arvon yritykselle. Markkinointiosaaminen on tärkeää, sillä sitä tarvitaan yrityksen kaikissa toiminnoissa.
Koulutuksen tiedot
Ilmoittaudu avoimen ammattikorkeakoulun opintoihin ilmoittautumisjärjestelmässämme. Opintoihin ei ole pohjakoulutusvaatimuksia. Tarkista mahdolliset esitietovaatimukset opintojaksokuvauksesta. Ilmoittautuminen on sitova ja opiskelijat hyväksytään mukaan ilmoittautumisjärjestyksessä. Jos sinua kiinnostava opinto on täynnä, voit ilmoittautua jonoon.