Osallistu katseenseurannan tutkimukseen eurooppalaisten matkailuyritysten kanssa
Haaga-Heliassa tutkitaan katseenseurannan avulla eurooppalaisten matkailuyritysten somesisältöjä. Etsimme osallistujia – kiitoksena tutkimukseen osallistumisesta saat Finnkinon leffalipun.
Body
Haaga-Heliassa on käynnissä ainutlaatuinen tutkimus, joka valaisee lähes sadan eurooppalaisen matkailualan yrityksen somemarkkinointia. Tutkimuksen avulla pyritään objektiivisesti analysoimaan visuaalisen tarkkaavaisuuden jakautumista matkailualan somesisällöissä ja paljastamaan keskeiset elementit, jotka vaikuttavat käyttäjän huomion suuntautumiseen. Katseenseurannalla tavoitellaan syvempää ymmärrystä eurooppalaisten matkailualan yritysten markkinoinnista sosiaalisessa mediassa.
Etsimme tutkimukseen osallistujia – ja kuka tahansa voi osallistua! Tutkimus toteutetaan 23.1.–8.2.2024 Haaga-Helian Pasilan kampuksen Sales & eCom labissa (6. krs). Sinun ei tarvitse olla kiinnostunut matkailusta, markkinoinnista tai tutkimuksesta, mutta osallistuminen voi avartaa ymmärrystäsi asiakastutkimuksen tekemisestä, uusien teknologioiden mahdollisuuksista sekä Haaga-Helian tekemästä tutkimus- ja kehitystyöstä.
Osallistuaksesi tarvitset:
- Varauksen tutkimukseen osallistumiseen - varaa aikasi tästä
- 30 minuuttia aikaa ja uteliaisuutta
Osallistujien panos on ratkaiseva tämän tutkimuksen onnistumiselle. Kiitoksena tutkimukseen osallistumisesta saat Finnkinon leffalipun. Lähde mukaan vaikuttamaan ja antamaan panoksesi matkailualan yritysten somemarkkinoinnin kehittämiseen!
Kiitos, että olet mukana tässä tutkimusmatkassa kohti silmiä avaavaa markkinointia!
Euro-Emotur-hanke
Katseenseurannan tutkimus on osa Euro-Emotur-hanketta, joka osaltaan vahvistaa matkailualalla toimivien pk-yritysten digitalisaatiota ja innovointia. Hanke yhdistää yritykset digitaalisen teknologiaan ihmisten (matkailijoiden tunteet) ja osaamisen (korkeakoulujen labit) avulla. Hanke vahvistaa Haaga-Helian näkyvyyttä eurooppalaisessa matkailun kehittämisen ekosysteemissä ja profiloi meitä matkailusektorin innovaatiotoiminnan ja emootiotutkimuksen edelläkävijänä.