LAB8:n uunituore trendiraportti avaa ovet matkailun tulevaisuuteen
Koronapandemia on ravisuttanut matkailualaa, jonka tulevaisuus on nyt täynnä uusia suuntauksia ja ilmiöitä. Haaga-Helian palvelukokemusten laboratorion LAB8:n asiantuntijat ovat koonneet maailman johtaviin trenditoimistoihin kuuluvan TrendHunterin keräämästä aineistosta trendiraportin, jossa esitellään viisi matkailualan kuuminta trendiä.

Body
Matkailun tulevaisuus -trendiraportissa esitellään, kuinka koronapandemia on muovannut matkailualaa ja sen tulevaisuutta. Lähialuematkailun suosio on nousussa, lentoyhtiöt ottavat käyttöön koronaohjeita sisältäviä sovelluksia ja nuoret matkailijat kaipaavat kokemuksia, joista saa näyttävän kuvan Instagramiin.
Raportti luotaa matkailualan viisi kuuminta trendiä, joiden ajankohtaisuutta Suomen kontekstissa arvioi Haaga-Helian Hospitality-kehityspaneeli. Trendejä havainnollistavat lukuisat esimerkit: Kalifornialaisessa Hotel Triossa on Rosé-niminen viininkuljetusrobotti, Hotels.com ilmoitti aikeestaan olla maailman ensimmäinen avaruushotelliyön tarjoava hotellisivusto ja Mandarin Oriental Geneva -hotelli käynnisti unihäiriöiden ratkaisemiseksi uniklinikkapalvelut.
Voit tutustua näihin ja moniin muihin mielenkiintoisiin ilmiöihin ja innovaatioihin Matkailun tulevaisuus -trendiraportissa. Jatkossa voit seurata toimintaa täällä. Sinne ilmestyvät myös tulevat raportit.