Tekoäly markkinoinnin ja myynnin tukena

AI-TIE -tekoälykiihdyttämö on suunnattu terveysteknologia-, hyvinvointi-, sosiaali- ja terveysalojen pk-yrityksille.
6
loka
Webinaari
-

Tekoäly työssä -sarjan viidennessä webinaarissa on aiheena Tekoäly myynnissä ja markkinoinnissa, mitä kaikkea kone voisi tehdä puolestasi?

Voisiko tekoäly ohjata markkinoinnin ja myynnin data-analytiikkaa ja kertoa markkinoinnille, mitkä sisällöt toimivat ja hienosäätää omaa toimintaansa jatkuvasti? Voisiko tekoäly analysoida myynnin dataa ja valmentaa myyjiä siihen, milloin ja miten liidejä kannattaa lähestyä sekä lisäksi auttaa myyjää ennakoimaan liidien tarpeita?

Rutiinitehtävien vähentyessä työntekijöille jää enemmän aikaa potentiaalisten asiakkaiden oikea aikaiseen kohtaamiseen. Tarve inhimilliseen kohtaamiseen ja hyvät vuorovaikutustaidot ovat kuitenkin edelleen arvossaan. Entä mitä on tunnetekoäly ja miten sen avulla voi kehittää myyntiä ja markkinointia?  Mitä uutta psykofysiologinen mittaus tuo myyntiin ja markkinointiin?

Erkki Seppäläinen kertoo miten tekoälyn hyödyntäminen lisäsi asiakasymmärrystä. Heidi Kockin puheenvuoro käsittelee tekoälyä laboratorio-olosuhteissa ja vuorovaikutusta myyntitilanteissa: Miten asiakkaiden reaktioita ja tunteita tulkintaan? 

Osallistu webinaariin, ilmoittaudu 4.10. mennessä! Tilaisuus on maksuton.

  • Aika: To 6.10.2022 klo 9:00 - 10:30
  • Paikka: Zoom
  • Puhujat: Erkki Seppäläinen, CTO, Link Design ja Heidi Kock, Lab Manager, Haaga-Helia AMK

Erkki Seppäläinen toimii LINK Designissa Teknologia johtajana (CTO). Hän vastaa digitaalisista ratkaisuista, IoT:stä ja organisaation tarjoamien tuotteiden tai palvelujen ja niiden perustana olevan tekniikan kehittämisestä. LINK Design kehittää muotoilua ja teknologiaa yhdistävissä hankkeissa asiakkaita palvelevia tuotteita, palveluita ja digitaalisia ratkaisuja.​

Heidi Kock toimii Haaga-Helian ammattikorkeakoulussa Sales & eCom Labin johtajana. Hän kehittää tulevaisuuden oppimis- ja tutkimusympäristöjä ja on mukana Emotion AI:ta ja biometriikkaa hyödyntävissä tutkimuksessa ja yritysprojekteissa erityisesti digitaalisten palveluiden, koulutuksen, viestinnän sekä markkinoinnin ja myynnin aloilla.

Päivän ohjelma: 

9:00  Kaikki osallistujat linjoille

9:05  Tilaisuuden aloitus: Marjo Ruuti, Laurea

9:10  Puheenvuoro 1: Tekoälyn hyödyntäminen lisäsi asiakasymmärrystä, Erkki Seppäläinen, Linkdesign

9:35  Puheenvuoro 2: Tekoäly laboratorio-olosuhteissa - vuorovaikutus myyntitilanteissa, asiakkaiden   reaktioiden ja tunteiden tulkinta, Heidi Kock, Haaga-Helia ammattikorkeakoulu

10:00  Q&A, ryhmäkeskustelut ja yhteenveto

10:27   Loppusanat

10:30   Tilaisuuden lopetus & vapaata keskustelua

Ilmoittaudu mukaan

Tekoäly töissä on yrityksille suunnattu webinaarisarja, jossa rakennetaan ymmärrystä tekoälyn mahdollisuuksista liiketoiminnan digitalisoinnissa, toiminnan digitalisoinnin sujuvasta käyttöönotosta, tekoälyyn ja dataan liittyvästä sääntelystä, teknologiamurroksen johtamiseen. Lisäksi luomme oivalluksia vuorovaikutteisen yhteiskehittämisen avulla jakamalla ideoita ja sparraamalla yrittäjäkollegoita.

Osallistumalla vähintään kahteen Tekoäly töissä -sarjan webinaariin saat halutessasi todistuksen osallistumisestasi.

Lue lisää webinaarisarjasta ja hankkeesta sen takana

 

Tutustu sarjan muihin webinaareihin