DigiTikkaat-webinaari: Asiakaslähtöinen palvelun kehittäminen ja palvelumuotoilu

DigiTikkaat
14
syys
Webinaari
-

Asiakkaan kohtaamisen kanavat muuttuvat ja digitaalisuus luo uusia kontaktipisteitä kiihtyvällä tahdilla. Miten tunnistaa asiakkaan tarpeet ja luoda heille merkityksellinen asiakaskokemus muotoilun menetelmin?

Palvelumuotoilu antaa avaimet palveluiden asiakaslähtöiseen kehittämiseen liiketoiminnan kannattavuutta unohtamatta. Palvelumuotoilun prosessin ja työkalujen avulla pääset nopeasti käsiksi asiakkaidesi tarpeisiin, sekä palvelusi kehittämiskohtiin. Keskitymme erityisesti asiakkaan profiloinnin, kontaktipisteiden ja palvelupolun merkitykseen asiakaskokemuksen kehittämisessä.

Haaga-Helian DigiTikkaat-hankkeen webinaarissa keskiviikkona 14.9. klo 14-15.30 Haaga-Helian palveluliiketoiminnan opettaja Kristiina Laine tutustuttaa sinut palvelumuotoilun prosessiin, menetelmiin ja työkaluihin. Saat käytännön esimerkkejä ja valmiita työkaluja oman yritystoimintasi kehittämiseksi.

Luennolle voit osallistua myös Haaga-Helian Pasilan kampuksella ja jatkaa luennolta suoraan työpajaan, jossa pääset tekemään profilointia ja kuvaamaan asiakkaasi palvelupolkua kriittisiä kontaktipisteitä hyödyntäen. Työpaja järjestetään myös online-muodossa Zoomin välityksellä 19.9. ja 21.9.2022. Työpajat omat samansisältöisiä.

Aika: keskiviikko 14.9.2022 klo 14-15.30

Paikka: online-webinaari TAI Pasilan kampus, Ratapihantie 13, 00520 Helsinki

Ilmoittautuminen alkaa elokuun alussa ja päättyy webinaaripäivänä. Ilmoittautuneet saavat linkin koulutuksen Howspace-alustalle. Tilaisuus on maksuton.

Ilmoittaudu mukaan 1.8. alkaen!

DigiTikkaat-webinaarisarja on suunnattu itsensä työllistäjille, freelancereille ja kevytyrittäjille, jotka tekevät tai suunnittelevat tekevänsä digitaalista liiketoimintaa Uudenmaan tai Päijät-Hämeen alueella.

DigiTikkaat-hanketta rahoittaa Euroopan sosiaalirahasto (ESR) osana Euroopan unionin Covid-19 -pandemian johdosta toteuttamia toimia.