Asiakaslähtöinen palvelun kehittäminen ja palvelumuotoilu

DigiTikkaat
7
helmi
Webinaari
-

Asiakkaan kohtaamisen kanavat muuttuvat ja digitaalisuus luo uusia kontaktipisteitä kiihtyvällä tahdilla. Miten tunnistaa asiakkaan tarpeet ja luoda heille merkityksellinen asiakaskokemus muotoilun menetelmin?

Palvelumuotoilu antaa avaimet palveluiden asiakaslähtöiseen kehittämiseen liiketoiminnan kannattavuutta unohtamatta. Palvelumuotoilun prosessin ja työkalujen avulla pääset nopeasti käsiksi asiakkaidesi tarpeisiin, sekä palvelusi kehittämiskohtiin. Keskitymme erityisesti asiakkaan profiloinnin, kontaktipisteiden ja palvelupolun merkitykseen asiakaskokemuksen kehittämisessä.

Haaga-Helian DigiTikkaat-hankkeen webinaarissa Haaga-Helian palveluliiketoiminnan lehtori Kristiina Laine tutustuttaa sinut palvelumuotoilun prosessiin, menetelmiin ja työkaluihin. Saat käytännön esimerkkejä ja valmiita työkaluja oman yritystoimintasi kehittämiseksi.

Heti webinaarin perään toteutettavassa työpajassa pääset tekemään profilointia ja kuvaamaan asiakkaasi palvelupolkua kriittisiä kontaktipisteitä hyödyntäen. Mukana on asiantuntijoita sparraamassa ja antamassa henkilökohtaista neuvontaa.

Aika: tiistai 7.2.2023

  • klo 16-17.15 webinaari
  • klo 17.30-19 työpaja

Paikka: Zoom

Ilmoittaudu mukaan 7.12. alkaen!

DigiTikkaat-koulutukset on suunnattu itsensä työllistäjille, freelancereille ja kevytyrittäjille, jotka tekevät tai suunnittelevat tekevänsä digitaalista liiketoimintaa Uudenmaan tai Päijät-Hämeen alueella. Koulutukset ovat maksuttomia.

Webinaarin järjestää DigiTikkaat-hanke, jota rahoittaa Euroopan sosiaalirahasto (ESR) osana Euroopan unionin Covid-19 -pandemian johdosta toteuttamia toimia.