Olet täällä

Digikanavat haltuun

Digikanavat haltuun

Digikanavat haltuun -koulutuksen tavoitteena on tarjota yrityksille käytännönläheistä osaamista omien digikanavien valintaan ja parempaan hyödyntämiseen.

Koulutus alkaa webinaarilla, jonka tarkoituksena on herätellä osallistujat digitaalisen mediakentän muutoksiin sekä auttaa tekemään siihen liittyviä kanavavalintoja. Tämän jälkeen koulutus jatkuu käytännönläheisellä workshopilla, joissa pureudutaan erityisesti yrityksen omien mediakanavien kehittämiseen. 

Webinaaritallenne 1h katsottavissa 28.1. alkaen

  • Digitaaliset trendit ja signaalit
  • Digikanavien valinta (omat, ostetut ja ansaitut)
  • Yrityksen oma digiosaaminen
Workshop 12.2. klo 9-17
  • Yrityksen omat digikanavat
  • Verkkosivut ja kampanjasivut
  • Hakukoneoptimointi
  • Sosiaalisen median kanavat
  • Digitaalinen asiakaspalvelu
  • Sisältömarkkinointi

Kenelle?

Koulutus on tarkoitettu yritysten digitaalisen myynnin, markkinoinnin ja asiakaspalvelun parissa työskenteleville ammattilaisille, joiden toimenkuva vaatii hyvää digikanavien tuntemusta, ymmärrystä niiden hyödyntämisestä yrityksen liiketoiminnassa sekä käytännön osaamista niiden ylläpidosta ja sisällöntuotannosta.

Aika ja paikka

Webinaaritallenne: katsottavissa 28.1. alkaen

Workshop: tiistaina 12.2. klo 9-17.

Paikka: Haaga-Helia ammattikorkeakoulu, Pasila, Ratapihantie 13, Helsinki.

Hinta ja ilmoittautuminen

Koulutuksen hinta on 198 €/henkilö (+ alv 24 %). MARKin jäsenet saavat koulutuksesta 10 %:n alennuksen. Hinta sisältää webinaarin, käytännönläheisen workshopin, koulutusmateriaalit sekä aamukahvin 12.2.

lmoittaudu

Koulutus pidetään, mikäli ilmoittautuneita on tarvittava määrä. Osallistumisen voi peruuttaa kuluitta ennen koulutuksen vahvistuspäätöstä. Peruutuksen tapahtuessa vahvistuspäätöksen jälkeen veloitamme 50% koulutuksen hinnasta. Mikäli koulutusta ei peruuteta, veloitamme koulutuksen koko hinnan.

Kouluttaja

Kouluttajana toimii Haaga-Helian markkinoinnin lehtori ja Copywriter Johanna Mäkeläinen. Johannalla on lähes 20 vuoden osaaminen digitaalisen median parista. Hän on vetänyt lukuisia digi- ja some-koulutuksia omalla käytännönläheisellä tyylillään. Johanna valmentaa myös startup-yrityksiä edutech- ja pelialalla. Koulutukseltaan Johanna on MA Digital Media.

Ota yhteyttä ja kysy lisää!