Ensisijaiset välilehdet

Olet täällä

Myyntikulttuurin kehittämisen työkalu - Vuoden laatuinnovaatio 2014

Myyntikulttuurin kehittämisen työkalu - Vuoden laatuinnovaatio 2014

Haaga-Helia ammattikorkeakoulu on kehittänyt uuden työkalun organisaation myyntikulttuurin arviointiin.  Työkalu yhdistää organisaation itsearvioinnin, ulkoisen arvioinnin ja kehittämisdialogin joustavalla ja nopealla tavalla.

Myyntikulttuurin kehittämistyökalu HH6K voitti Laatukeskuksen järjestämän Laatuinnovaatiokilpailun ensimmäisen palkinnon potentiaalisten innovaatioiden sarjassa 2014. Tuomaristo arvosti erityisesti työkalun käytännönläheisyyttä.

TAVOITE

Myyntikulttuurin kehittämisen työkalu HH6K tuo esiin myynnin kannalta oleelliset nykyiset kipupisteet ja uusia konkreettisia myynnin johtamisen kehittämisehdotuksia. Sen avulla yritys pystyy parantamaan kilpailukykyään ja kohdistamaan kehittämisresurssinsa asioihin, joissa tulevaisuudessa menestyvän myynti- ja palveluorganisaation tulee olla hyvä.

KENELLE

Myyntikulttuurin kehittämisen työkalu HH6K sopii kaikkiin yrityksiin. Sitä voidaan käyttää kuumemittarina yrityksen myynnin tilasta, myynnin uudelleenorganisoinnin lähtölaukauksena, myynnin johtamisen kehittämisen työvälineenä tai muutoksen seuraamisen apuvälineenä. Arviointi voidaan myös tehdä säännöllisin väliajoin. Sitä voidaan soveltaa koko yritykseen tai sen pienempään yksikköön.

TOTEUTUS

Työkalun käyttöön liittyvät vaiheet ovat:

  1. yrityksen itsearviointi 
  2. arviointipäivä
  3. kehittämispalaute

ASIANTUNTIJAT

Haaga-Helian myynnin johtamisen opettajat ja tutkijat

HINTA

Tarjouksen mukaan

LISÄTIEDOT

Koulutuspäällikkö Juha Marjakangas, juha.marjakangas@haaga-helia.fi, puh. 050 570 7101

Lataa pdf-esite >> tuorekorttiesite_hh6k.pdf