Olet täällä

Uusi Make Service Brands Alive Through Quality –koulutus keväällä 2017. Toimeksiantajana Suunto

23.11.2016
Uusi Make Service Brands Alive Through Quality –koulutus keväällä 2017. Toimeksiantajana Suunto

Haluatko syventää brändi- ja laatuosaamistasi? Ensi keväänä sinulla on ainutlaatuinen mahdollisuus osallistua Make Service Brands Alive Through Quality –koulutukseemme. Pääset yhdessä muiden, eri alojen asiantuntijoiden kanssa analysoimaan Suunnon sukellustietokoneiden laatu- ja brändilupausta sekä asiakaskokemusta.  Tule mukaan ja pääset vaikuttamaan tunnettuun suomalaiseen brändiin!

 

 

Haaga-Helian eMBA-koulutus on oppimista oikeiden yritysmaailman casejen kautta. Järjestämme keväällä 2017 ensimmäisen kerran koulutuksen, jossa yhdistyvät asiakaskokemus (customer experience), laatuosaaminen ja brändiosaaminen. Osallistumalla koulutukseen pääset tekemään casea, jonka toimeksiantajana on Suunto sukellustietokoneet. Samalla kasvatat omaa asiantuntemustasi: Kehität omaa brändi- ja laatuosaamistasi ja organisaatiosi toimintaa.

 

Make Service Brands Alive Through Quality -koulutus muodostuu kahdesta, toisiaan tukevasta moduulista. Moduulit järjestetään maaliskuussa ja huhtikuussa 2017. Lähiopetuspäiviä on yhteensä neljä. Opetukseen on helppo osallistua, sillä lähiopetuspäivät ovat perjantaisin ja lauantaisin. Työkaluja ja saatuja oppeja voit hyödyntää heti myös omassa työssäsi.

 

“Brands and quality are important in customer-centric markets as they function as the interfaces between customers and the organizations. For the first time in the eMBA we will bring together two major management subjects, Strategic Brand Management and Service Quality Management, and apply them conjunctly to a real case project; Suunto, subsidiary of Amer Sports Corporation.

Participants will be challenged to “Make Service Brands alive through Quality” as the module highlights that service quality should be guided by strategic brand management.”

Mário Passos Ascenção, Principal Lecturer, Ph.D. and Teemu Moilanen Principal Lecturer, Ph.D.

 

eMBA-koulutuksemme on viiden tähden koulutusta: Yksittäisten moduulien keskiarvo on ollut 4,5/5 tähteä (www.koulutus.fi). Kouluttajat Teemu Moilanen ja Mário Passos Ascenção ovat aloillaan arvostettuja asiantuntijoita, ja Teemu Moilanen on työskennellyt muun muassa Suomen brändityöryhmässä.  Lue lisää kouluttajista.

 

Koulutuksen kokonaishinta on 1600 € + alv. Haaga-Helian alumnina saat hinnoista -20 % alennusta!

 

Aikataulu:

Make Service Brands Alive Through Quality

17. – 18.3.2017: Strategic Service Brand Management. Kouluttaja Teemu Moilanen.

21. – 22.4.2017: Quality Management in Service Business. Kouluttaja Mario Ascencao.

 

Toimeksiantaja: Suunto sukellustietokoneet

 

 

Kysy lisää ja ilmoittaudu nyt mukaan:

Riku Korosuo riku.korosuo@haaga-helia.fi  tai Airi Granlund airi.granlund@haaga-helia.fi

 

Lue lisää: Haaga-Helia eMBA in Service Excellence