Ensisijaiset välilehdet

Olet täällä

Haaga-Helian eMBA in Service Excellence -toteutukset jatkuvat tilauspohjaisina ensi vuonna

19.04.2017
Haaga-Helian eMBA in Service Excellence -toteutukset jatkuvat tilauspohjaisina ensi vuonna

Vuoden 2018 alusta lähtien Haaga-Helia eMBA in Service Excellence -ohjelmien toteutus jatkuu tilauspohjaisena. Käytännössä muutos tarkoittaa sitä, että jatkuvasta sisäänotosta luovutaan. Uusi 90 opintopisteen kokonaisuutta suorittava eMBA-ryhmä aloittaa opintonsa aina vuoden alussa, jos tarvittava opiskelijamäärä saadaan kokoon.

Muutoksen taustalla on ollut tarve taata jokaiselle moduulille riittävä osallistujamäärä, jotta koulutuksen järjestäminen on sekä pedagogisesti että taloudellisesti mielekästä. Samaan aikaan opiskelevan ryhmän etuna on myös vahvempi yhteishenki ja tiiviimpien suhteiden luominen ryhmän muihin jäseniin, jotka ovat tyypillisesti kokeneita johtajia eri toimialoilta.

Pienempiä kokonaisuuksia (Graduate Certificate, Diploma ja yksittäisiä moduuleja) tarjotaan myös jatkossa, heti kun minimiosallistujamäärä eMBA:n toteutukselle on varmistunut.

Haaga-Helian eMBA in Service Excellence on erinomaista palautetta saava liikkeenjohdon koulutusohjelma, jonka laadukkaaseen sisältöön ja huippukouluttajiin muutoksella ei ole vaikutusta. Palautteen keskiarvo on 4,4/5 tähteä.

 

Lisätiedot
asiakkuuspäällikkö, eMBA Programme manager
Riku Korosuo
riku.korosuo@haaga-helia.fi
040 488 7391