Ensisijaiset välilehdet

Olet täällä

Opiskelijan verkkosalasanan uusiminen

Opiskelijan verkkosalasanan uusiminen

Haaga-Helian verkkosalasanan uusiminen onnistuu nyt pankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteella. Pankkitunnuksilla tunnistautuminen on käyttäjälle ilmaista, mutta mobiilivarmenteella tunnistautuminen on maksullinen lisäpalvelu. Tunnistautuessasi matkapuhelimella (=mobiilivarmenne), matkapuhelinoperaattorisi veloittaa sinulta maksun oman hinnastonsa mukaisesti.

Salasanan uusimiseen tarvitset suomalaisen pankkitilin verkkopankkitunnukset ja toimivan mobiilipuhelinnumeron. Onnistuneen pankkitunnistautumisen jälkeen järjestelmän generoima uusi salasana lähetetään tekstiviestinä Winhasta löytyvään puhelinnumeroon. Varmista siis, että puhelinnumerosi on merkitty oikein Winhaan. Jos puhelinnumero puuttuu Winhasta tai on virheellinen, salasanaa ei voida vaihtaa etkä saa tekstiviestiä. Siinä tapauksessa ota yhteys HAAGA-HELIA:n helpdeskiin: helpdesk(at)haaga-helia.fi. Jos et tiedä Winha-tunnustasi tai salasanaa, ota yhteyttä opintotoimistoon.

Mobiilitunnistautuminen toimii muuten samoin kuin pankkitunnistautuminen, mutta et tarvitse suomalaista pankkitiliä - sen sijaan tarvitsee matkapuhelimessasi oleva sim-kortti vaihtaa tai sim-kortilla oleva mobiilivarmenne aktivoida. Lisätietoja mobiilivarmenteesta.

Ohje löytyy Word-muodossa tästä ja PDF-muodossa tästä.

Jos haluat uusia salasanasi, jatka tunnistautumiseen tästä.