Olet täällä

Opiskelijan verkkosalasanan uusiminen

Opiskelijan verkkosalasanan uusiminen

Tiedoksi: Opiskelijan salasanan uusimispalvelun tunnistustapa on 9.11.2017 vaihdettu Vetumasta suomi.fi-tunnistukseksi.

Haaga-Helian verkkosalasanan uusiminen onnistuu nyt Suomi.fi-tunnistuksen avulla eli pankkitunnuksilla, mobiilivarmenteella tai varmennekortilla. Suomi.fi-tunnistus on käyttäjälle maksuton.

Salasanan uusimiseen tarvitset Suomi.fi-tunnistuspalvelussa käytettävän tunnistusvälineen lisäksi toimivan mobiilipuhelinnumeron. Onnistuneen Suomi.fi-tunnistuksen jälkeen järjestelmän generoima uusi salasana lähetetään tekstiviestinä Winhasta löytyvään puhelinnumeroon. Varmista siis, että puhelinnumerosi on merkitty oikein Winhaan. Jos puhelinnumero puuttuu Winhasta tai on virheellinen, salasanaa ei voida vaihtaa etkä saa tekstiviestiä. Siinä tapauksessa ota yhteys Haaga-Helian helpdeskiin: helpdesk(at)haaga-helia.fi. Jos et tiedä Winha-tunnustasi tai salasanaa, ota yhteyttä opintotoimistoon.

Mobiilitunnistautuminen toimii muuten samoin kuin pankkitunnistautuminen, mutta et tarvitse suomalaista pankkitiliä - sen sijaan täytyy sim-kortillasi oleva mobiilivarmenne olla aktivoitu. Lisätietoja mobiilivarmenteesta.

Salasanan uusimisen ohje löytyy Word-muodossa tästä.

Jos haluat uusia salasanasi, jatka tunnistautumiseen tästä.