Olet täällä

Teknisten asiantuntijoiden ja projektipäälliköiden myynti- ja palveluosaaminen (1 pvä)

Teknisten asiantuntijoiden ja projektipäälliköiden myynti- ja palveluosaaminen (1 pvä)

•    Osaatko viestiä tuloksekkaasti asiakkaasi kanssa myynti- ja palvelutilanteissa?
•    Tunnistatko organisaatiosi mahdollisuudet asiakaskokemuksen ja myynnin kehittämisessä? Pystytkö kääntämään haastavat asiakastilanteet asiakasuskollisuudeksi?

KENELLE
Koulutus on tarkoitettu kaikille b2b-asiakasrajapinnassa työskenteleville ICT- ja teknisille asiantuntijoille ja projektipäälliköille.

HYÖDYT
Koulutuksen tavoitteena on tuloksellisten asiakaskohtaamisten lisääminen kehittämällä vuorovaikutustaitoja jokaisen osallistujan henkilökohtaisen viestintätyyliin sopivalla tavalla. Koulutus antaa tukea aktiiviseen asiakaskuunteluun, asiakastarpeiden ymmärtämiseen ja asiakaslähtöiseen työskentelyyn erilaisissa työtehtävissä sekä tarjoaa konkreettisia työkaluja tuloksellisiin asiakaskohtaamisiin niin myynti- kuin palvelutilanteissa.

TOTEUTUS
Toteutustapa on työpajatyyppinen ja vuorovaikutteinen yhden päivän lähitoteutus ennakkotehtävineen.

SISÄLTÖ
•    Asiantuntija epämukavuusalueella
•    Asiantuntijan rooli myynnissä
•    Vuorovaikutustaidot ja itsetuntemus
•    Viestintätyylit ja argumentointikeinot
•    Asiakaskokemus ja asiakkaan kokema arvo
•    Myynnin ja palvelun case-harjoitukset
•    Neuvottelutilanteen viestintä

HINTA
500 € / osallistuja

“Teknisillä asiantuntijoillamme on avainrooli ratkaisujemme myynnissä. Haaga-Helian koulutus paransi asiantuntijoidemme vuorovaikutustaitoja myynti- ja palvelutilanteissa ja auttoi heitä näkemään oman roolinsa myynnissä.”
Hannes Lindén, johtaja, julkishallinto, CGI Suomi Oy

Lisätietoja: Heidi Kock,  puh. 040 488 7543, etunimi.sukunimi@haaga-helia.fi