Ensisijaiset välilehdet

Olet täällä

eMBA in Service Excellence

eMBA in Service Excellence

Executive MBA in Service Excellence – askel uralla eteenpäin

Palveluiden digitalisoiminen, myynti ja kilpailun kansainvälistyminen haastavat organisaatioita, niiden johtajia ja asiantuntijoita kaikilla aloilla. Palvelumuotoilu, innovointi, asiakaskokemuksen johtaminen, monikanavainen myynti, laaja-alainen talousosaaminen sekä ihmisten johtaminen muutoksissa ovat teemoja, jotka menestyvän johtajan on otettava haltuun. Uralla eteneminen edellyttää myös monipuolisen, oikeanalaisen asiantuntijaverkoston rakentamista sekä tehokkaiden analysointi- ja raportointitaitojen kehittämistä.

Haaga-Helian Executive MBA toteutetaan englannin kielellä. Ohjelman moduuleista jokainen voi räätälöidä kokonaisuuden, jolla varmistaa oman uran etenemisen. Pienissä, vaihtuvissa ryhmissä opiskelu tarjoaa loistavan mahdollisuuden verkostojen rakentamiseen eri alojen huippuosaajien kanssa. Laaja-alainen perehtyminen liiketalouden eri osa-alueisiin, esimerkkien ja käytännön työkalujen hyödyntäminen analysoinnissa ja raportoinnissa auttavat johtajana kasvamista hyvin konkreettisesti. Tämän ja enemmän saat Haaga-Heliasta.

Lue lisää Haaga-Helian Service Excellence-opinnoista »
 

 

Opiskelijoidemme kokemuksia eMBAsta

Executive MBA in Service Excellence – askel uralla eteenpäin

Palveluiden digitalisoiminen, myynti ja kilpailun kansainvälistyminen haastavat organisaatioita, niiden johtajia ja asiantuntijoita kaikilla aloilla. Palvelumuotoilu, innovointi, asiakaskokemuksen johtaminen, monikanavainen myynti, laaja-alainen talousosaaminen sekä ihmisten johtaminen muutoksissa ovat teemoja, jotka menestyvän johtajan on otettava haltuun. Uralla eteneminen edellyttää myös monipuolisen, oikeanalaisen asiantuntijaverkoston rakentamista sekä tehokkaiden analysointi- ja raportointitaitojen kehittämistä.

Haaga-Helian Executive MBA toteutetaan englannin kielellä. Ohjelman moduuleista jokainen voi räätälöidä kokonaisuuden, jolla varmistaa oman uran etenemisen. Pienissä, vaihtuvissa ryhmissä opiskelu tarjoaa loistavan mahdollisuuden verkostojen rakentamiseen eri alojen huippuosaajien kanssa. Laaja-alainen perehtyminen liiketalouden eri osa-alueisiin, esimerkkien ja käytännön työkalujen hyödyntäminen analysoinnissa ja raportoinnissa auttavat johtajana kasvamista hyvin konkreettisesti. Tämän ja enemmän saat Haaga-Heliasta.

Lue lisää Haaga-Helian Service Excellence-opinnoista >>
 

Katso opiskelijoidemme kokemuksia eMBAsta:

Uutiset

Haaga-Helia sai laatuleiman Kansalliselta koulutuksen arviointikeskukselta
16.06.2017

Haaga-Helia sai laatuleiman Kansalliselta koulutuksen arviointikeskukselta

Haaga-Helia ammattikorkeakoulu läpäisi kansainvälisen auditointiryhmän suorittaman toisen auditointikierroksen arvioinnin ja sai laatuleiman

Haaga-Helian eMBA in Service Excellence -toteutukset jatkuvat tilauspohjaisina ensi vuonna
19.04.2017

Haaga-Helian eMBA in Service Excellence -toteutukset jatkuvat tilauspohjaisina ensi vuonna

Vuoden 2018 alusta lähtien Haaga-Helia eMBA in Service Excellence -ohjelmien toteutus jatkuu tilauspohjaisena. Käytännössä muutos tarkoittaa

Uusi Make Service Brands Alive Through Quality –koulutus keväällä 2017. Toimeksiantajana Suunto
23.11.2016

Uusi Make Service Brands Alive Through Quality –koulutus keväällä 2017. Toimeksiantajana Suunto

Haluatko syventää brändi- ja laatuosaamistasi? Ensi keväänä sinulla on ainutlaatuinen mahdollisuus osallistua Make Service Brands Alive Through