Ensisijaiset välilehdet

Olet täällä

eMBA in Service Excellence

eMBA in Service Excellence

Executive MBA in Service Excellence – askel uralla eteenpäin

Haaga-Helia ammattikorkeakoulun tarjoaman Executive MBA -ohjelman punainen lanka on erinomaisen palvelukokemuksen tuottaminen. Koulutukseen osallistuneiden mielestä tämä erinomainen palvelukokemus on näkynyt myös itse ohjelman toteutuksessa, sillä kymmenien palautteiden keskiarvo on huikea 4,6/5!

Koulutuksen laadusta kertoo myös se, että tuoreen selvityksen perusteella ohjelmasta valmistuneista 28 prosentilla palkka on noussut eMBA-opintojen jälkeen yli 50 %, ja yli puolet vastaajista on sitä mieltä, että eMBA:lla on ollut erittäin suuri vaikutus heidän uraansa.

Haaga-Helian eMBA:sta hyötyy myös osallistujan yritys, joka saa tällä tavoin avainhenkilöidensä käyttöön ajan tasalla olevia työkaluja; palveluiden digitalisoiminen, myynti ja kilpailun kansainvälistyminen haastavat organisaatioita, niiden johtajia ja asiantuntijoita kaikilla aloilla. Palvelumuotoilu, innovointi, asiakaskokemuksen johtaminen, monikanavainen myynti, laaja-alainen talousosaaminen sekä ihmisten johtaminen muutoksissa ovat teemoja, jotka menestyvän johtajan on otettava haltuun. Vaativissa tehtävissä onnistuminen edellyttää myös monipuolisen, oikeanlaisen asiantuntijaverkoston rakentamista sekä tehokkaiden analysointi- ja raportointitaitojen kehittämistä.

Haaga-Helian eMBA:ssa uusimmat teoriat otetaan haltuun käytännön ryhmätöissä, workshopeissa, harjoitustöissä ja erilaisissa projekteissa. Ammattikorkeakouluille ominainen työelämäyhteys näkyy eMBA-ohjelmassa siten, että uuden oppiminen pyritään soveltamaan omaan työhön ja organisaatioon. Näin yritys saa välittömän hyödyn eMBA-opinnoista erilaisten kehittämisprojektien ja selvitysten kautta. Opinnäytetyöt niin ikään tehdään yrityksen tarpeisiin, ja ne vastaavat usein tasoltaan kalliita konsultointitoimeksiantoja. Työntekijöidensä opintoja rahoittavat työnantajat näkevät eMBA-opinnot sijoituksena yrityksen tulevaisuuteen.

Keväällä 2017 laatuleiman kuudeksi vuodeksi saanut Haaga-Helia on tarjonnut eMBA-ohjelmaa jo yli viidentoista vuoden ajan. Lue täältä lisää Haaga-Helian Service Excellence-opinnoista »
 

 

Opiskelijoidemme kokemuksia eMBAsta

Uutiset

Uutiset

Haaga-Helia sai laatuleiman Kansalliselta koulutuksen arviointikeskukselta
16.06.2017

Haaga-Helia sai laatuleiman Kansalliselta koulutuksen arviointikeskukselta

Haaga-Helia ammattikorkeakoulu läpäisi kansainvälisen auditointiryhmän suorittaman toisen auditointikierroksen arvioinnin ja sai laatuleiman

Haaga-Helian eMBA in Service Excellence -toteutukset jatkuvat tilauspohjaisina ensi vuonna
19.04.2017

Haaga-Helian eMBA in Service Excellence -toteutukset jatkuvat tilauspohjaisina ensi vuonna

Vuoden 2018 alusta lähtien Haaga-Helia eMBA in Service Excellence -ohjelmien toteutus jatkuu tilauspohjaisena. Käytännössä muutos tarkoittaa

Uusi Make Service Brands Alive Through Quality –koulutus keväällä 2017. Toimeksiantajana Suunto
23.11.2016

Uusi Make Service Brands Alive Through Quality –koulutus keväällä 2017. Toimeksiantajana Suunto

Haluatko syventää brändi- ja laatuosaamistasi? Ensi keväänä sinulla on ainutlaatuinen mahdollisuus osallistua Make Service Brands Alive Through